Helou, helou!
Tänään taas Himpula kokous, johon liittyi muutama ei-himpula: Jesse & Ara & Pablo (kai se kirjotetaan näin..?). Yritettiin saada Sampoa ja Ak:takin tulemaan, mutta niiden piti pakata Rynkkyyn. ;)
Rynkkyhän on siis huomenna. Alina, Lauha ja Sissi pääsee kisaamaan ihan kunnolla Oton ja Sampon vartioon, kun taas Katri feat. minä joudutaan lähtee saattamaan niitä seikkailijoita. ;( Mut viimevuoden rynkky oli kyl tosi jees. ;)
Mutta takas kokoukseen... Meijän piti siis suunnitella sitä meijän samoaja redua, joka on nimetty Tikkahimpula-reduks, koska piraatit ei päässykkään. Se ois sitten kahen viikon päästä, joten oli aika hyvä aika alkaa miettimään sitä. Tehtiin meijän viikonlopun menuu ja aikatauluja ja ohjelmaa mietittiin. Tultiin siihen tulokseen, että ohjelmassa ois mm.
-Leirilaulun sanoitus ja sävellys
-video- tai valokuvapäiväkirjan tekeminen
Eipä tässä tänään paljon muuta ollutkaan. Leiri saatiin suunniteltua ja nyt rynkkyä odotellessa. :)
~Rosa
Rynkkyä odotellessa
perjantai 28. syyskuuta 2012
Lähettänyt
Rosa
klo
22:27
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommenttia:
Jeejee, mut hei huomioikaa sit ton redun kaa, et teijän pitää olla hyvin partiomaisia! Koska muuten lippukunta ei kyl sponssaa lainkaan... JA tosta rynkystä, eihän se niin paha nyt niitä lapsosia ollu saattaa, mitä mä huomasin ni teil meni ihan mainiosti (:
-Lotta
Lähetä kommentti