Juupelis juu. Himpula kokouksen merkeissä tavattiin tänäänkin Alinan kanssa. Samoaja kokouksissa ei vielä kovin suurella väenpaljoudella olla tavattu, mutta mitäpäs tuosta.
Tosiaan vaan mä ja Alina eksyttiin paikalle, tarkotuksena eka myydä kalentereita. Perjantai-ilta sitten päätti pitää meidät kololla ja leivottiin sitten brownie. Alinalla on tapahtumista kuvia ja ne saattaa joskus eksyä tänne ^^ . Anyway se oli hyvää ja ja näytti ihan mudalta.
Sitten todettiin, että meijän paikallaololista kaipaa vähän uutta ilmettä, niinpä: Alina maalasi, liimasi, leikkasi, kirjoitti ja piirsi, glitteröi ja puhalsi, suurinman osan töistä. Autoin sitten sen liiman kanssa lotraamisessa ja yms. Hieno siitä tosin tuli! <3 Liima kuitenkin vähän valui ja... No ei siitä enenpää. Mutta hieno oli!!! Kannattaa ilmoitustaulu vilkaista jos siitä ohi kävelee.
Paikat oli öö... siistissä kunnossa, sillon kun siis tultiin sinne. Kun me 21:15 aikoihin kateltiin koloa... No se oli aika sotkussa ja glitterissä. Sitten nopsasti siivottiin ja kaadoin sinne loppuun vielä sokerinkin lattialle. Kun sokeritkin oli pois tieltä niin sammuteltiin valot ja poistuttiin vähin äänin känniläisten (ja ZOMBIEN) valtaamaan perjantai-iltaan... :) Hyvää yötä kaikkille!
"Se valuu..!" "No ihan sama..."
perjantai 19. lokakuuta 2012
Lähettänyt
Rosa
klo
22:09
0
kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
torstai 18. lokakuuta 2012
Moikka!
Viime perjantaina Himpula-kokoukseen
pääsivät vain Lauha, Erika ja vieraileva tähti Sampo. Muut olivat
viikonlopun samoajaredulla, Tikkahimpulat-redulla.
Tunnelma oli silti mukava, ja
päätettiin leipoa jotain. Aluksi ajateltiin Erikan kaa tehä jotain
helppoa, kuten suklaamoussea, mutta sitten ajatukset vähän harhaili
perjantai-illan kunniaksi ja Erika halusikin leipoa macaroni-keksejä.
No, tuumasta toimeen. Käytiin kaupassa
ostelemassa tarvikkeita (mm. sinistä elintarvikeväriä) ja sitten
vaan sekoitettiin kaikki.
Pienien teknisten ongelmien jälkeen
päätimme tehdä suuren levyn keksien sekaan. No, se oli ihanan
sinistä (<3) ja tungettiin se levy uuniin.
Sitten sekoitettiin ällömakea
kuorrutus, josta tuli myöskin hyvin sininen ja kaadettiin se valmiin
levyn päälle. :) Kuvaa mulla ei nyt tästä kauniista työstämme
ei ole, mutta se saattaa ehkä jossain vaiheessa päätyä tänne.
En nyt keksi lisää kirjoitettavaa,
mutta kivaa oli. ”Macaroni” oli vaan vähän liian makeaa meille,
mutta ei se mitään ;) Näkemisiin!
- Lauha
- Lauha
Lähettänyt
Anonyymi
klo
10:58
0
kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)