"Se valuu..!" "No ihan sama..."

perjantai 19. lokakuuta 2012

Juupelis juu. Himpula kokouksen merkeissä tavattiin tänäänkin Alinan kanssa. Samoaja kokouksissa ei vielä kovin suurella väenpaljoudella olla tavattu, mutta mitäpäs tuosta.

Tosiaan vaan mä ja Alina eksyttiin paikalle, tarkotuksena eka myydä kalentereita. Perjantai-ilta sitten päätti pitää meidät kololla ja leivottiin sitten brownie. Alinalla on tapahtumista kuvia ja ne saattaa joskus eksyä tänne ^^ . Anyway se oli hyvää ja ja näytti ihan mudalta.

Sitten todettiin, että meijän paikallaololista kaipaa vähän uutta ilmettä, niinpä: Alina maalasi, liimasi, leikkasi, kirjoitti ja piirsi, glitteröi ja puhalsi, suurinman osan töistä. Autoin sitten sen liiman kanssa lotraamisessa ja yms. Hieno siitä tosin tuli! <3 Liima kuitenkin vähän valui ja... No ei siitä enenpää. Mutta hieno oli!!! Kannattaa ilmoitustaulu vilkaista jos siitä ohi kävelee.

Paikat oli öö... siistissä kunnossa, sillon kun siis tultiin sinne. Kun me 21:15 aikoihin kateltiin koloa... No se oli aika sotkussa ja glitterissä. Sitten nopsasti siivottiin ja kaadoin sinne loppuun vielä sokerinkin lattialle. Kun sokeritkin oli pois tieltä niin sammuteltiin valot ja poistuttiin vähin äänin känniläisten (ja ZOMBIEN) valtaamaan perjantai-iltaan... :) Hyvää yötä kaikkille!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti