Moikka!
Viime perjantaina Himpula-kokoukseen
pääsivät vain Lauha, Erika ja vieraileva tähti Sampo. Muut olivat
viikonlopun samoajaredulla, Tikkahimpulat-redulla.
Tunnelma oli silti mukava, ja
päätettiin leipoa jotain. Aluksi ajateltiin Erikan kaa tehä jotain
helppoa, kuten suklaamoussea, mutta sitten ajatukset vähän harhaili
perjantai-illan kunniaksi ja Erika halusikin leipoa macaroni-keksejä.
No, tuumasta toimeen. Käytiin kaupassa
ostelemassa tarvikkeita (mm. sinistä elintarvikeväriä) ja sitten
vaan sekoitettiin kaikki.
Pienien teknisten ongelmien jälkeen
päätimme tehdä suuren levyn keksien sekaan. No, se oli ihanan
sinistä (<3) ja tungettiin se levy uuniin.
Sitten sekoitettiin ällömakea
kuorrutus, josta tuli myöskin hyvin sininen ja kaadettiin se valmiin
levyn päälle. :) Kuvaa mulla ei nyt tästä kauniista työstämme
ei ole, mutta se saattaa ehkä jossain vaiheessa päätyä tänne.
En nyt keksi lisää kirjoitettavaa,
mutta kivaa oli. ”Macaroni” oli vaan vähän liian makeaa meille,
mutta ei se mitään ;) Näkemisiin!
- Lauha
- Lauha
0 kommenttia:
Lähetä kommentti