torstai 18. lokakuuta 2012


Moikka!

Viime perjantaina Himpula-kokoukseen pääsivät vain Lauha, Erika ja vieraileva tähti Sampo. Muut olivat viikonlopun samoajaredulla, Tikkahimpulat-redulla.

Tunnelma oli silti mukava, ja päätettiin leipoa jotain. Aluksi ajateltiin Erikan kaa tehä jotain helppoa, kuten suklaamoussea, mutta sitten ajatukset vähän harhaili perjantai-illan kunniaksi ja Erika halusikin leipoa macaroni-keksejä.

No, tuumasta toimeen. Käytiin kaupassa ostelemassa tarvikkeita (mm. sinistä elintarvikeväriä) ja sitten vaan sekoitettiin kaikki.

Pienien teknisten ongelmien jälkeen päätimme tehdä suuren levyn keksien sekaan. No, se oli ihanan sinistä (<3) ja tungettiin se levy uuniin.

Sitten sekoitettiin ällömakea kuorrutus, josta tuli myöskin hyvin sininen ja kaadettiin se valmiin levyn päälle. :) Kuvaa mulla ei nyt tästä kauniista työstämme ei ole, mutta se saattaa ehkä jossain vaiheessa päätyä tänne.

En nyt keksi lisää kirjoitettavaa, mutta kivaa oli. ”Macaroni” oli vaan vähän liian makeaa meille, mutta ei se mitään ;) Näkemisiin!
- Lauha

0 kommenttia:

Lähetä kommentti