Moi taas pitkästä aikaa. Joulu ja uusi vuosi oli ja meni ja nyt on taas aika jatkaa kokoustamista.
Viime perjantaina oli vihdoin ja viimein ensimmäinen Himpula kokous, johon tuli jopa 4 ihmistä. Teimme toimintasuunnitelmaa ja pohdimme muita tärkeitä asioita. Seuraavat asiat kannattaa painaa mieleen ja toivottavasti muut himpulat lukevat tämän, koska listaan tähän nyt tärkeitä asioita, jotka olisi hyvä tietää.
1. Kokoukset ovat jokatoinen viikko perjantaisin 19:00-21:00 ja joka toinen viikko tiistaisin 19:00-20:30.
2. "Johtaja" toimii n. 9 vk jaksoissa.
3. Käytössä on johtaja parit:
-Katri, Lauha
-Alina, Sissi
-Erika, Nea
-Rosa
4. Ilmoita AINA jos et tule kokoukseen ja tee se mielellään myös ajoissa.
5. Yritä olla sopimatta asioita kokouksien päälle, koska nyt me EI olla siirtämässä ja vaihtamassa ohjelmia toiseen ja jos et pääse kokoukseen vaikka leivottaisiin niitä suklaakakkuja niin se on voi voi.
Tähän hätään mulla ei tainnut olla muuta.
Takaisin perjantain kokoukseen! Eli meitä oli paikalla minä (Rosa), Lauha, Katri ja Alina. Tehtiin siis sitä toimaria ja no meidän piti aloittaa myös toteemin suunnittelu, mutta ei keretty.
Ei mulla sitten muuta ollutkaan. Ensi tiistaihin sitten! :)
Vielä muutama kuva piristämään teidän päiväänne! <3
Uusi vuosi, uudet kujeet
sunnuntai 27. tammikuuta 2013
Lähettänyt
Rosa
klo
21:54
0
kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


