Kesä tuli, ainakin kalenterin mukaan. Säätä ei oikein voi kehua.
+15, (Jooh..) suomen kesä (Huh!)
Tää päivitys ei nyt tule ihan ajallaan, mutta kesän kunniaksi uusi ulkoasu. Jee!! :) Ne harvat, jotka täällä kesällä käy saa ihailla sitä.
![]() |
| weheartit.com |
Syksyn suhteen tavoitteina saada kaikki himpulat ![]() |
| weheartit.com |
Pidemmittä puheitta Himpulat suuntaavat nyt kesälaitumille. Ja ennen kuin huomaattekaan syksy on taas täällä ja mekin palataan kuvioihin.
![]() |
| weheartit.com |
.jpg)
.jpg)
.jpg)