sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Kesä tuli, ainakin kalenterin mukaan. Säätä ei oikein voi kehua.


+15, (Jooh..) suomen kesä (Huh!)
Tää päivitys ei nyt tule ihan ajallaan, mutta kesän kunniaksi uusi ulkoasu. Jee!! :) Ne harvat, jotka täällä kesällä käy saa ihailla sitä. 


weheartit.com
Syksyn suhteen tavoitteina saada kaikki himpulat vihdoin tänne bloggeriin, että mun ei tarvitse yksin tätä päivittää. ;) Saa nähä oppiiko ne koskaan, no ei ehkä ne joskus. 

weheartit.com
 Pidemmittä puheitta Himpulat suuntaavat nyt kesälaitumille. Ja ennen kuin huomaattekaan syksy on taas täällä ja mekin palataan kuvioihin.
weheartit.com