Helou, helou!
Tänään taas Himpula kokous, johon liittyi muutama ei-himpula: Jesse & Ara & Pablo (kai se kirjotetaan näin..?). Yritettiin saada Sampoa ja Ak:takin tulemaan, mutta niiden piti pakata Rynkkyyn. ;)
Rynkkyhän on siis huomenna. Alina, Lauha ja Sissi pääsee kisaamaan ihan kunnolla Oton ja Sampon vartioon, kun taas Katri feat. minä joudutaan lähtee saattamaan niitä seikkailijoita. ;( Mut viimevuoden rynkky oli kyl tosi jees. ;)
Mutta takas kokoukseen... Meijän piti siis suunnitella sitä meijän samoaja redua, joka on nimetty Tikkahimpula-reduks, koska piraatit ei päässykkään. Se ois sitten kahen viikon päästä, joten oli aika hyvä aika alkaa miettimään sitä. Tehtiin meijän viikonlopun menuu ja aikatauluja ja ohjelmaa mietittiin. Tultiin siihen tulokseen, että ohjelmassa ois mm.
-Leirilaulun sanoitus ja sävellys
-video- tai valokuvapäiväkirjan tekeminen
Eipä tässä tänään paljon muuta ollutkaan. Leiri saatiin suunniteltua ja nyt rynkkyä odotellessa. :)
~Rosa
Rynkkyä odotellessa
perjantai 28. syyskuuta 2012
Lähettänyt
Rosa
klo
22:27
1 kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Pipojen virkkausta ilman lankoja...
perjantai 21. syyskuuta 2012
Heissuli vei!
Eli tänään oli jälleen pitkästä aikaa Himpuloiden samoajakokous, vaikka ei siellä paljoa Himpuloita ollutkaan.
Meidän oli tarkotus virkata pipoja ja kirjoittaa kirjeitä tulevaisuuteen. Yli puolilla(3/4)ei ollut lankoja eikä virkkuukoukkujakaan.Lähdimme käymään läheisessä lankakaupassa, joka olikin jo kiinni. No mentiin kattomaan josko vaikkapa K-Supermarketista löytyis virkkuukoukkuja ja lankoja. Siinä sitten saatiin idea, että hammasharjoilla ja hammaslangalla virkataa, emme kuitenkaan ostanut niitä, että voisimme edes kokeilla. Sen sijaan ostimme mutakakun. Joten päätimme siirtää virkkauskokousta viikolla tai parilla eteenpäin :). Eikä oikeen jaksettu niitä kirjeitäkään väsätä. Päätimme tehdä kololle panostuksellisen postilaatikon juuri syödystä mutakakun pahvilaatikosta. Yksi kirje kuitenkin kirjoitettiin, mutta se jääköön mysteeriksi, kenelle ja miksi ;).
Mietittiin myös vähän Rynkkyä, joka muuten on 29.-30.9.2012. Eli Elliläisille tarkoitettu partiotaitokisa. Aika helppo sellainen. Himpuloiden harmiksi ei päästä kisaamaan Himpulat-vartiona...
Tänään siis kokouksessa oli Alina, Rosa, Lauha ja Erika :). Innolla odotellaan jo seuraavaa kokousta :) !
Eli tänään oli jälleen pitkästä aikaa Himpuloiden samoajakokous, vaikka ei siellä paljoa Himpuloita ollutkaan.
Meidän oli tarkotus virkata pipoja ja kirjoittaa kirjeitä tulevaisuuteen. Yli puolilla(3/4)ei ollut lankoja eikä virkkuukoukkujakaan.Lähdimme käymään läheisessä lankakaupassa, joka olikin jo kiinni. No mentiin kattomaan josko vaikkapa K-Supermarketista löytyis virkkuukoukkuja ja lankoja. Siinä sitten saatiin idea, että hammasharjoilla ja hammaslangalla virkataa, emme kuitenkaan ostanut niitä, että voisimme edes kokeilla. Sen sijaan ostimme mutakakun. Joten päätimme siirtää virkkauskokousta viikolla tai parilla eteenpäin :). Eikä oikeen jaksettu niitä kirjeitäkään väsätä. Päätimme tehdä kololle panostuksellisen postilaatikon juuri syödystä mutakakun pahvilaatikosta. Yksi kirje kuitenkin kirjoitettiin, mutta se jääköön mysteeriksi, kenelle ja miksi ;).
Mietittiin myös vähän Rynkkyä, joka muuten on 29.-30.9.2012. Eli Elliläisille tarkoitettu partiotaitokisa. Aika helppo sellainen. Himpuloiden harmiksi ei päästä kisaamaan Himpulat-vartiona...
Tänään siis kokouksessa oli Alina, Rosa, Lauha ja Erika :). Innolla odotellaan jo seuraavaa kokousta :) !
Lähettänyt
Alina
klo
23:04
0
kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Himpulat :))
perjantai 14. syyskuuta 2012
Loimme blogin osana samoajaohjelmaa, jota suoritamme. Uusina samoajina homma on tosi uutta ja sika siistii. :) Ollaan nyt oltu pari viikkoa samoajia ja rok + vaellus on nyt takana. :))
Tänään oli siis toinen samoajakokous ja homman kruunasi siivoaminen. :P Kaatopaikkaa muistuttanut johtishuone näyttää jo ihan mukavalta paikalta kun Himpulat vähän käsittelivät sitä. Sieltä löytyi ties mitä vanhoja päiväkirjoja ja tiliotteita, joilla on nyt oma paikkakin. Joku pressukin siellä oli ja ehkä jossain vaiheessa se löytää tiensä aina varastolle asti, jossa sen oikeasti kuuluis asua.
Kun johtishuone oli siedettävän näköinen alettiin räpeltämään tän blogin kanssa. Rosan tekemä ulkoasu kelpas kaikille ja sitten kirjoteltiin vähän tietoa meistä ja lisäiltiin kaikki kirjottajiks. Sen jälkeen alettiin kirjottamaan tätä tekstiä.
Kokouksen vierailevana tähtenä oli Pablo, Sissin koira. Pieni ja vaalea chihuahua täynnä energiaa oli hyvä leikkikaveri Alinalle. Loppu vaiheessa juttu alkoi mennä yksityisempiin asioihin ja Pablosta tuli sylikoira. :)
Tänään oli siis toinen samoajakokous ja homman kruunasi siivoaminen. :P Kaatopaikkaa muistuttanut johtishuone näyttää jo ihan mukavalta paikalta kun Himpulat vähän käsittelivät sitä. Sieltä löytyi ties mitä vanhoja päiväkirjoja ja tiliotteita, joilla on nyt oma paikkakin. Joku pressukin siellä oli ja ehkä jossain vaiheessa se löytää tiensä aina varastolle asti, jossa sen oikeasti kuuluis asua.
Kun johtishuone oli siedettävän näköinen alettiin räpeltämään tän blogin kanssa. Rosan tekemä ulkoasu kelpas kaikille ja sitten kirjoteltiin vähän tietoa meistä ja lisäiltiin kaikki kirjottajiks. Sen jälkeen alettiin kirjottamaan tätä tekstiä.
Kokouksen vierailevana tähtenä oli Pablo, Sissin koira. Pieni ja vaalea chihuahua täynnä energiaa oli hyvä leikkikaveri Alinalle. Loppu vaiheessa juttu alkoi mennä yksityisempiin asioihin ja Pablosta tuli sylikoira. :)
Lähettänyt
Himpulat
klo
20:46
1 kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




