Heissuli vei!
Eli tänään oli jälleen pitkästä aikaa Himpuloiden samoajakokous, vaikka ei siellä paljoa Himpuloita ollutkaan.
Meidän oli tarkotus virkata pipoja ja kirjoittaa kirjeitä tulevaisuuteen. Yli puolilla(3/4)ei ollut lankoja eikä virkkuukoukkujakaan.Lähdimme käymään läheisessä lankakaupassa, joka olikin jo kiinni. No mentiin kattomaan josko vaikkapa K-Supermarketista löytyis virkkuukoukkuja ja lankoja. Siinä sitten saatiin idea, että hammasharjoilla ja hammaslangalla virkataa, emme kuitenkaan ostanut niitä, että voisimme edes kokeilla. Sen sijaan ostimme mutakakun. Joten päätimme siirtää virkkauskokousta viikolla tai parilla eteenpäin :). Eikä oikeen jaksettu niitä kirjeitäkään väsätä. Päätimme tehdä kololle panostuksellisen postilaatikon juuri syödystä mutakakun pahvilaatikosta. Yksi kirje kuitenkin kirjoitettiin, mutta se jääköön mysteeriksi, kenelle ja miksi ;).
Mietittiin myös vähän Rynkkyä, joka muuten on 29.-30.9.2012. Eli Elliläisille tarkoitettu partiotaitokisa. Aika helppo sellainen. Himpuloiden harmiksi ei päästä kisaamaan Himpulat-vartiona...
Tänään siis kokouksessa oli Alina, Rosa, Lauha ja Erika :). Innolla odotellaan jo seuraavaa kokousta :) !
Pipojen virkkausta ilman lankoja...
perjantai 21. syyskuuta 2012
Lähettänyt
Alina
klo
23:04
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)



0 kommenttia:
Lähetä kommentti