13.8.2013 Blogia ja jäätelöä ;)

tiistai 13. elokuuta 2013

Moi,
Kirjottelen tänne nyt ekaa kertaa ni toivottavasti tää tulee perille :D
Eli siis tänään (Mä, Katri, Rosa, Lauha, Nea ja Sissi) oltiin paikalla. Rosa opetti käyttämään blogia ja muuten tuli syötyä Hieman jäätelöä :)) Se oli makoisaa, mutta loppujen lopuksi ällöttävää...
-Erika