Moi,
Kirjottelen tänne nyt ekaa kertaa ni toivottavasti tää tulee perille :D
Eli siis tänään (Mä, Katri, Rosa, Lauha, Nea ja Sissi) oltiin paikalla. Rosa opetti käyttämään blogia ja muuten tuli syötyä Hieman jäätelöä :)) Se oli makoisaa, mutta loppujen lopuksi ällöttävää...
-Erika
13.8.2013 Blogia ja jäätelöä ;)
tiistai 13. elokuuta 2013
Lähettänyt
marine
klo
20:46
0
kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)