Perjantain kokous meni siinä, kun seikkailtiin itsemme Helsinkiin ja tutustuttiin siellä lauantaina aukeavaan joulumaahan, johon meidän oli tarkoitus mennä "töihin". Päästiin siellä sitten "takahuoneeseen" tutkimaan huomisia ja tulevia asuja. Lajiteltiin niitä valmiiksi ja sovitettiin paria lumiukko ja poro asua.
Jonkun aikaa ku siellä hengailtiin, niin pitikin jo lähteä bussilla kotia kohti. Se kokous oli tavallista lyhyempi ja no ei niin tapahtuma rikas, mutta eipä kukaan sen jälkeen jaksanut enää kololle mennä kokoustamaan. Huomista siis odotellessa!
Lumiukkoja Helsingissä
sunnuntai 2. joulukuuta 2012
Lähettänyt
Rosa
klo
19:34
0
kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
23.11.12
Joo vähän venyi taas tää kirjoittelu. Eli eli, nyt sitten kahden viikon takainen kokous.
Meidänhän piti siis leipoa kymmenen suklaakakkua ja syödä ne saman illan aikana osana samoaja ohjelmaa. No aateltiin, et menee nopeemmin jos tehdään tuplataikina. Sitten kun ei tajuttu, että sitä pitäis paistaakkin kauemmin, niin se ei sitten koskaan valmistunutkaan. Siinä paistettamis kohdassa ak ja tarmo kävivät lainaamassa rahaa pizzaan. Kokouksen loppuvaiheessa myös Laura eksyi paikalle moikkaamaan meitä, mutta sitten mun pitikin jo lähteä ruokkimaan Nemoa. Että en tiedä yhtään mitä ne siellä sen jälkeen sitten teki. :)
Ja tässä vielä ois hieman vanhentunut himpula banneri tai mikä ikinä onkaan. :)) Ellu ja Ida siis ei enää ole himpuloissa.
Meidänhän piti siis leipoa kymmenen suklaakakkua ja syödä ne saman illan aikana osana samoaja ohjelmaa. No aateltiin, et menee nopeemmin jos tehdään tuplataikina. Sitten kun ei tajuttu, että sitä pitäis paistaakkin kauemmin, niin se ei sitten koskaan valmistunutkaan. Siinä paistettamis kohdassa ak ja tarmo kävivät lainaamassa rahaa pizzaan. Kokouksen loppuvaiheessa myös Laura eksyi paikalle moikkaamaan meitä, mutta sitten mun pitikin jo lähteä ruokkimaan Nemoa. Että en tiedä yhtään mitä ne siellä sen jälkeen sitten teki. :)
Ja tässä vielä ois hieman vanhentunut himpula banneri tai mikä ikinä onkaan. :)) Ellu ja Ida siis ei enää ole himpuloissa.
Lähettänyt
Rosa
klo
19:30
0
kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

