Lumiukkoja Helsingissä

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Perjantain kokous meni siinä, kun seikkailtiin itsemme Helsinkiin ja tutustuttiin siellä lauantaina aukeavaan joulumaahan, johon meidän oli tarkoitus mennä "töihin". Päästiin siellä sitten "takahuoneeseen" tutkimaan huomisia ja tulevia asuja. Lajiteltiin niitä valmiiksi ja sovitettiin paria lumiukko ja poro asua.

Jonkun aikaa ku siellä hengailtiin, niin pitikin jo lähteä bussilla kotia kohti. Se kokous oli tavallista lyhyempi ja no ei niin tapahtuma rikas, mutta eipä kukaan sen jälkeen jaksanut enää kololle mennä kokoustamaan. Huomista siis odotellessa!


0 kommenttia:

Lähetä kommentti