Viikolla 6 käytiin kierrätyskeskuksessa, ihan suunnitelmien mukaan. Löydettiin helposti, ei eksytty tai mitään. Tavaraa oli vaikka muille jakaa ja niinhän sitä jaettiinkin. Koluttiin totta kai eka se ilmaisten tavaroiden osasto. Sieltä melkein jokaiselle jäi jotain mukaan, milloin fleeceä ja milloi koiran pukua. Ok, se koiran puku otettiin kyllä toteemiin. ;) Sit kierrettiin maksulliseten tavaroiden osasto. Ei löytyny muuta kuin pehmoleluja kaikille. Halvalla kun lähti niin olihan se nyt ostettava. :DD
7. viikolla taas piti sitä toteemia tehdä vaan mistäs teit kun ei mitään ollut. Joten todettiin, että pidetään himpula redu, jossa sitten jostain puuvarastosta napataan puun kappale mukaan ja tehdään se toteemi. Lopulta päätettiin tehdä seuraavan viikon ohjelma ja Katri ja minä lähdettiin kauppaan. Ostettiin luomu ja lähiruokaa, josta sitten tehtiin makarooni-kanasalaatti with patonki. Kanoihin ei ainakaan laitettu vahingossa kanelia, mutta partiossa kun ollaan niin se oli lähinnä mieltä avartava kokemus. Se oli ihan hyvää.
Ja nyt täytyy sanoa, että mulla on tosi hämmentynyt olo. Miks meillä ei olis viikolla 9 kokousta? Tai siis tällä viikolla, kun toimari niin väittää. En tiedä, ehkä pitäis asialle jotain tehdä. Vimmatkin muuten taas tulossa ja facebookissa pääsee jo liittymään tapahtumiin. Ei tässä muuta. Ei ku nythän mä hokasin! :D Meil on ens tiistaina (huomenna) se koulutus. Nimittäin Majakka koulutus, johon suunnilleen kaikki meiltä on menossa. Nonni. Mut tsau. Ens viikkoon.