Moi taas!
Viime perjantaina, elikkäs viikko sitten, kokouksessa oli mä, Erika, Katri ja Sissi.
Selailtiin sitä samoajaohjelmaa, ja huomattiin, et siellä oli sellanen kohta kuin "Tehkää lautapeli". Se piti kyllä vissiin tehä puusta, mutta me päätettiin tehä sellanen paperinen Afrikan tähti-parodia (:
Siitä tuli kyllä hieno, joskin muut vähän valitti, kun mun kodin lähelle tuli sitten kaikkee huvipuistoo ja suorat lentoreitit joka paikkaan ;) mutta mitäs pienistä.
Pelin ideana on siis, että lähdetään joko HaHan, KiPin tai LouPan kololta. Sitten kuljetaan noppaa heittämällä (joka on kyllä aika pro!) pelilaudalla ja availlaan niitä juttuja seteleillä ;D Siinä voi saada kaikkee erikokoisia sydämmiä, joista saa erimäärän rahaa tai vaikka rosvon, joka vie sun kaikki rahat :( Tai sitten saat Alinan (tutin kuva), joka pitää kiikuttaa hoitoon!
Päämäärä on kuitenki löytää kruunu, joka pitää palauttaa PTH-valtakuntaan kuningasparin luokse, että voittaisi pelin. Siihen asti ei olla vielä kertaakaan päästy, kun välimatkat on siinä aika pitkiä :)
Hieno siitä tuli kumminkin ja hauskaa oli.
Siitä pelistä tulee varmasti myyntimenestys :D
- Lauha
Tulevat pelitehtailijat
perjantai 9. marraskuuta 2012
Lähettänyt
Anonyymi
klo
13:58
2
kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)