Mulle iski nyt yhtäkkii tällanen into et ois kiva kirjottaa tänne taas jotai nii pitkästä aikaa :D
Eli heti ekaks HYVÄÄ UUTTA VUOTTA ! (ehkä vähä myöhässä mut on vielki uutta vuotta XD)
Alotettiin kokoukset heti sillä samalla viikolla ku koulu alko eli viikolla 3. Ekassa kokouksessa tänä vuonna tehtiin toimintasuunnitelma josta tehtiin nyt ihan kunnollinen! Laitan tohon loppuun vielä kuvan toimarista :)
Koko eka kokous meni oikeestaan tohon toimarin tekemiseen, ku mietittiin et mitä kaikkee halutaan tehä kevään aikana ja missä vaiheessa kevättä niit kannattais tehä :)
Toisessa kokoukessa kerrattiin EA taitoi (ensiapu) ja kateltiin viel läpi toimarii et onks jotain mitä haluttais viel muuttaa :)
Meil siis on ollu tänä vuon vast kaks kokousta. Toivottavasti saatais kirjotettuu tänne vähä useemmin ku nytte :D
![]() |
| toimari kevät 2014 |
