2014 !

lauantai 18. tammikuuta 2014

Moikkelis! :)

Mulle iski nyt yhtäkkii tällanen into et ois kiva kirjottaa tänne taas jotai nii pitkästä aikaa :D

Eli heti ekaks HYVÄÄ UUTTA VUOTTA ! (ehkä vähä myöhässä mut on vielki uutta vuotta XD)

Alotettiin kokoukset heti sillä samalla viikolla ku koulu alko eli viikolla 3. Ekassa kokouksessa tänä vuonna tehtiin toimintasuunnitelma josta tehtiin nyt ihan kunnollinen! Laitan tohon loppuun vielä kuvan toimarista :)

Koko eka kokous meni oikeestaan tohon toimarin tekemiseen, ku mietittiin et mitä kaikkee halutaan tehä kevään aikana ja missä vaiheessa kevättä niit kannattais tehä :)

Toisessa kokoukessa kerrattiin EA taitoi (ensiapu) ja kateltiin viel läpi toimarii et onks jotain mitä haluttais viel muuttaa :)

Meil siis on ollu tänä vuon vast kaks kokousta. Toivottavasti saatais kirjotettuu tänne vähä useemmin ku nytte :D 

toimari kevät 2014
-ALINA-


Täysissä sielun ja ruumiin voimissa

maanantai 23. joulukuuta 2013

Heissuli. Ja kyllä me ollaan edelleen täysissä sielun ja ruumiin voimissa, vaikka tätä ei ollakkaan, oikeestaan koko syksynä, päivitetty. Jos nyt keväällä taas saataisiin tännekkin jotain, jos ei joka kokouksesta ni ainakin välillä edes.

Syksy on tapansa mukaan ollu taas aika täynnä kaikkea partiointia. Ensimmäinen redu taisi olla johtajien syysviikonloppu, jolloin oltiin Haukan pesässä suunnittelemassa vähän tulevaa vuotta. Siitä viikko eteenpäin, niin oli TikkaHimpula redu, Mustajärvellä. Viikonloppu meni telttailu meiningeissä, turistien nähtävyytenä tosin.

Kisat ja kurssitkaan ei syksyn ajalta unohtuneet ihan kokonaan. Punkkuun lähti Himpula vartio aka. Pirteät pahviaivot, jotka sijoittuivat 7. Joillekkin kurseille oltiin kanssa ilmottauduttu tai ainakin yritetty päästä mukaan. EA:lle ei meidän matti myöhäiset enää mahtunut, mutta osa lähti Erätaidolle syömään sieniä. ^^ 12.-13.10 oli Rynkky, johon lähdettiin tikkahimpula vartioilla. Katri meni rastille (oli muuten tyhmä rasti), Alina ja Sissi olivat yhdessä vartiossa ja Lauha ja Minä toisessa.

Syksyn varmaan odotetuin redu, Explo, oli 25.-27.10, Riihimäellä. Juna kuljetti meidät, muiden samoajien mukana, Riihimäen keskustaan, josta vaellettiin oikeisiin kouluihin. Meidät siis majoitettiin kolmeen kouluun lippukunnittain, eli kaikki samasta lippukunnasta tulevat samaan kouluun. Ohjelmassa oli mm. Paossa -liveroolipeli, vesitornista alas laskeutumista, Life afrikantähti ja kahdet bileet. Perjantai-illan bileet pidettiin läheisessä maauimalassa, jossa päästiin uimaan ihan vapaasti. :3 Lauantai-iltana bileet oli ihan kuivalla maalla. Siellä pääsi keilaamaan ja musiikista vastasi erilaiset DJ:t, mm. DJ Orion.



Koska osa meistä johtaa tarpojia, niin Kultakanoilla ja Tuntemattomilla oli yhteinen redu, Harry Potter teemalla. Redun aikana oli mahdollista bongata niin Hagrid, Dumbledore, McGarmiwa kuin Bellatrix ja Lupinkin. Perinteiden mukaan koko lippukunta kokoontui myös yhteiselle jouluredulle, idealla "jollei jouluna ole lunta", niin kuin ei taida ollakkaan... :<

Itsenäisyyspäivänä oli perinteinen lipunnosto, joka oli ja meni tosi nopeesti. Sen jälkeen suunnattiin kirkkoon jumalanpalvelukseen. Kirkkokahveilla Himpulat pyydettiin apuun, kun ei KaValaiset enää riittäneet hommiinsa. Niinpä me siis tarjoiltiin siellä kahvia ja teetä. ^^ Koko partiovuosi ns. huipentui lippukunnan omaan puurojuhlaan. Mepä käytettiin tilaisuus hyväksemme ja pistettiin pystyyn onginta piste ja kakkuarvonta, joilla me kerättiin rahaa jamboreelle, jonka hinnat julkaistiin vähän aikaa sitten.

Kaikin puolin hieno vuosi alkaa olemaan ohi ja mekin siirrytään tauolle (koska eihän me oltukkaan ku koko syksy pois xp). Palataan asiaan siis vuonna 2014. Hyviä jouluja ja uusia vuosia kaikille. ^^

13.8.2013 Blogia ja jäätelöä ;)

tiistai 13. elokuuta 2013

Moi,
Kirjottelen tänne nyt ekaa kertaa ni toivottavasti tää tulee perille :D
Eli siis tänään (Mä, Katri, Rosa, Lauha, Nea ja Sissi) oltiin paikalla. Rosa opetti käyttämään blogia ja muuten tuli syötyä Hieman jäätelöä :)) Se oli makoisaa, mutta loppujen lopuksi ällöttävää...
-Erika