Täysissä sielun ja ruumiin voimissa

maanantai 23. joulukuuta 2013

Heissuli. Ja kyllä me ollaan edelleen täysissä sielun ja ruumiin voimissa, vaikka tätä ei ollakkaan, oikeestaan koko syksynä, päivitetty. Jos nyt keväällä taas saataisiin tännekkin jotain, jos ei joka kokouksesta ni ainakin välillä edes.

Syksy on tapansa mukaan ollu taas aika täynnä kaikkea partiointia. Ensimmäinen redu taisi olla johtajien syysviikonloppu, jolloin oltiin Haukan pesässä suunnittelemassa vähän tulevaa vuotta. Siitä viikko eteenpäin, niin oli TikkaHimpula redu, Mustajärvellä. Viikonloppu meni telttailu meiningeissä, turistien nähtävyytenä tosin.

Kisat ja kurssitkaan ei syksyn ajalta unohtuneet ihan kokonaan. Punkkuun lähti Himpula vartio aka. Pirteät pahviaivot, jotka sijoittuivat 7. Joillekkin kurseille oltiin kanssa ilmottauduttu tai ainakin yritetty päästä mukaan. EA:lle ei meidän matti myöhäiset enää mahtunut, mutta osa lähti Erätaidolle syömään sieniä. ^^ 12.-13.10 oli Rynkky, johon lähdettiin tikkahimpula vartioilla. Katri meni rastille (oli muuten tyhmä rasti), Alina ja Sissi olivat yhdessä vartiossa ja Lauha ja Minä toisessa.

Syksyn varmaan odotetuin redu, Explo, oli 25.-27.10, Riihimäellä. Juna kuljetti meidät, muiden samoajien mukana, Riihimäen keskustaan, josta vaellettiin oikeisiin kouluihin. Meidät siis majoitettiin kolmeen kouluun lippukunnittain, eli kaikki samasta lippukunnasta tulevat samaan kouluun. Ohjelmassa oli mm. Paossa -liveroolipeli, vesitornista alas laskeutumista, Life afrikantähti ja kahdet bileet. Perjantai-illan bileet pidettiin läheisessä maauimalassa, jossa päästiin uimaan ihan vapaasti. :3 Lauantai-iltana bileet oli ihan kuivalla maalla. Siellä pääsi keilaamaan ja musiikista vastasi erilaiset DJ:t, mm. DJ Orion.



Koska osa meistä johtaa tarpojia, niin Kultakanoilla ja Tuntemattomilla oli yhteinen redu, Harry Potter teemalla. Redun aikana oli mahdollista bongata niin Hagrid, Dumbledore, McGarmiwa kuin Bellatrix ja Lupinkin. Perinteiden mukaan koko lippukunta kokoontui myös yhteiselle jouluredulle, idealla "jollei jouluna ole lunta", niin kuin ei taida ollakkaan... :<

Itsenäisyyspäivänä oli perinteinen lipunnosto, joka oli ja meni tosi nopeesti. Sen jälkeen suunnattiin kirkkoon jumalanpalvelukseen. Kirkkokahveilla Himpulat pyydettiin apuun, kun ei KaValaiset enää riittäneet hommiinsa. Niinpä me siis tarjoiltiin siellä kahvia ja teetä. ^^ Koko partiovuosi ns. huipentui lippukunnan omaan puurojuhlaan. Mepä käytettiin tilaisuus hyväksemme ja pistettiin pystyyn onginta piste ja kakkuarvonta, joilla me kerättiin rahaa jamboreelle, jonka hinnat julkaistiin vähän aikaa sitten.

Kaikin puolin hieno vuosi alkaa olemaan ohi ja mekin siirrytään tauolle (koska eihän me oltukkaan ku koko syksy pois xp). Palataan asiaan siis vuonna 2014. Hyviä jouluja ja uusia vuosia kaikille. ^^

0 kommenttia:

Lähetä kommentti