Joo vähän venyi taas tää kirjoittelu. Eli eli, nyt sitten kahden viikon takainen kokous.
Meidänhän piti siis leipoa kymmenen suklaakakkua ja syödä ne saman illan aikana osana samoaja ohjelmaa. No aateltiin, et menee nopeemmin jos tehdään tuplataikina. Sitten kun ei tajuttu, että sitä pitäis paistaakkin kauemmin, niin se ei sitten koskaan valmistunutkaan. Siinä paistettamis kohdassa ak ja tarmo kävivät lainaamassa rahaa pizzaan. Kokouksen loppuvaiheessa myös Laura eksyi paikalle moikkaamaan meitä, mutta sitten mun pitikin jo lähteä ruokkimaan Nemoa. Että en tiedä yhtään mitä ne siellä sen jälkeen sitten teki. :)
Ja tässä vielä ois hieman vanhentunut himpula banneri tai mikä ikinä onkaan. :)) Ellu ja Ida siis ei enää ole himpuloissa.
23.11.12
sunnuntai 2. joulukuuta 2012
Lähettänyt
Rosa
klo
19:30
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

0 kommenttia:
Lähetä kommentti