Long time no see

lauantai 4. toukokuuta 2013

Moikka taas! Vähän on tän blogi jäänyt. Yritetään elvyttää se nyt takaisin henkiin, kun kerran osataan. ;)

Paljon on tapahtunut megazonen jälkeen ja kaikkea ei edes kunnolla muista. Tosin ne näkyy tuolla sivureunassa, että sieltä voi katella mitä ollaan tehty. :)

Vähän aikaa sitten käytiin plantagenissa etsimässä siemeniä. Mukaan lähti pussi ruohosipulin siemeniä ja ruiskaunokin siemeniä. Nyt ne alkaa näyttämään jo ihan hyviltä. :) Jei!

Viime kerralla keräiltiin tavaroita Heurekaa varten, missä osa meistä on täälläkin hetkellä kisaamassa (ja voittamassa totta kai). ;) No katotaan miten käy, onnea sinne metsään!!

Johtajatkin vaihtui. Nyt hommaa pitää kasassa Nea ja Erika. Myös Xtreme Selviytyjä Himpulat leiri lähestyy. Siitäkin lisää myöhemmin. Katotaan mitä saadaan tehtyä. :)

Nyt jatkan Suomi-Slovekia ottelun kattomista. Ens viikkoon! o/







0 kommenttia:

Lähetä kommentti