Moikka taas! Vähän on tän blogi jäänyt. Yritetään elvyttää se nyt takaisin henkiin, kun kerran osataan. ;)
Paljon on tapahtunut megazonen jälkeen ja kaikkea ei edes kunnolla muista. Tosin ne näkyy tuolla sivureunassa, että sieltä voi katella mitä ollaan tehty. :)
Vähän aikaa sitten käytiin plantagenissa etsimässä siemeniä. Mukaan lähti pussi ruohosipulin siemeniä ja ruiskaunokin siemeniä. Nyt ne alkaa näyttämään jo ihan hyviltä. :) Jei!
Viime kerralla keräiltiin tavaroita Heurekaa varten, missä osa meistä on täälläkin hetkellä kisaamassa (ja voittamassa totta kai). ;) No katotaan miten käy, onnea sinne metsään!!
Johtajatkin vaihtui. Nyt hommaa pitää kasassa Nea ja Erika. Myös Xtreme Selviytyjä Himpulat leiri lähestyy. Siitäkin lisää myöhemmin. Katotaan mitä saadaan tehtyä. :)
Nyt jatkan Suomi-Slovekia ottelun kattomista. Ens viikkoon! o/
Long time no see
lauantai 4. toukokuuta 2013
Lähettänyt
Rosa
klo
20:48
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
Bloggaa tästä!
Jaa X:ssä
Jaa Facebookiin
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)




0 kommenttia:
Lähetä kommentti