Megazone

tiistai 12. maaliskuuta 2013

Heippa taas. Ei yhtään myöhässä. Wazzup? :p

Viime perjantai oli hienoin kokous vähään aikaan. Mentiin nimittäin megazoneen kokeilemaan "uutta liikuntalajia". Eiks laserseikkailu peli mee ihan liikuntalajista? Niin munki mielestä. ;)

Anyway oltiin sielä semi aikasin ku sen sivuil sanottiin, et jos on isompi porukka kannattaa varata aika. Vapaina oli siis 16:30 ja siihen mentiin. Pelaaminen itsessään oli kivaa. Hintakaan ei ollu paha: 16€ per nenä jos pelas kaks peliä(2x22min). Yksityiset pelit maksoki sit vähän reilummin, mut toi oli kivaa noin. Himpulat oli yks joukkue (punaset) ja sit siel oli jotain pikkupoikia joita vastaan me pelattiin ja hävittiin. No ei oltiin ekas pelis vikoja (...) ja toisessa pelis tultiin toisiks. :p Alina oli miejän joukkueen ykkönen koko ajan ja tuliki tokas pelis koko pelin 1:seksi. Muuten ei kovin kehuttavasti menny meillä kellään, no ei oltiin me hyviä. ;) Mut eihän sil nyt niin väli oo et menikö hyvin vaiko eikö. Me tultiin sinne pitämään hauskaa (ja sitä meil totisesti oli. Eka peli oli pelkkää kiljumista ;D ) ja kattomaan millästä se on.

Mut hei kohta on taas uus kokous, jos vaikka muistait vähän nopeemmin päivittää tänne. :d He he...



0 kommenttia:

Lähetä kommentti