Himpulat :))

perjantai 14. syyskuuta 2012

Loimme blogin osana samoajaohjelmaa, jota suoritamme. Uusina samoajina homma on tosi uutta ja sika siistii. :) Ollaan nyt oltu pari viikkoa samoajia ja rok + vaellus on nyt takana. :))

Tänään oli siis toinen samoajakokous ja homman kruunasi siivoaminen. :P Kaatopaikkaa muistuttanut johtishuone näyttää jo ihan mukavalta paikalta kun Himpulat vähän käsittelivät sitä. Sieltä löytyi ties mitä vanhoja päiväkirjoja ja tiliotteita, joilla on nyt oma paikkakin. Joku pressukin siellä oli ja ehkä jossain vaiheessa se löytää tiensä aina varastolle asti, jossa sen oikeasti kuuluis asua.

Kun johtishuone oli siedettävän näköinen alettiin räpeltämään tän blogin kanssa. Rosan tekemä ulkoasu kelpas kaikille ja sitten kirjoteltiin vähän tietoa meistä ja lisäiltiin kaikki kirjottajiks. Sen jälkeen alettiin kirjottamaan tätä tekstiä.

Kokouksen vierailevana tähtenä oli Pablo, Sissin koira. Pieni ja vaalea chihuahua täynnä energiaa oli hyvä leikkikaveri Alinalle. Loppu vaiheessa juttu alkoi mennä yksityisempiin asioihin ja Pablosta tuli sylikoira. :)
 

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei ihan huisii tytöt! Nyt vaan sit muistakaa kirjotella tääne, ja ps. laitan tästä nyt sitte linkin nettisivuillekki (:
-Lotta

Lähetä kommentti